17 Mayıs 2015 Pazar

Mis gibiiii ayaklarr:)


     Herkesee Merhaba! Ben Sewda

  Ewett ayaklar ,sandaletler çıksın ortayaa zamanı gelmiştir :) Yazın bayanların wazgeçilmezidir sandaletler...Hem rahattır, hem ayağımız hawa alır,terletmez gibi nedenleri sıralayabiliriz.Ama biraz cesaret ister eğer ayaklarımız bakımlı görünmüyorsa o görüntü pekte hoşumuza gitmez açıkçası.

  Bugün pazar, malum gezme günü:) Hawalarında çok sıcak olmasıyla sandaletlerimi büyük bir zewkle çıkardım hemen.Ve bugün "ayak"larla ilgili bir yazı yazmalıyım dedim:)

  Bakımlı,temiz görünen ayaklara sahip olmak hiçte zor değil! Iste size birkaç öneri:

  - Sıcak hawalardan en az cildimiz,saçlarımız kadar ayaklarımızda etkilenir, nem kaybı yaşar.Kuruyan ayakta esnekliğini kaybeder we çatlaklar ortaya çıkmaya başlar.Hiçbir şey yapmasanız bile akşam ewe geldiğinizde ayaklarınızı 2-3 dakika boyunca soğuk suda tutun bu kan dolaşımını hızlandıracaktır.

  - Bakımlı ayaklara kawuşmanın en kolay yolu her gün yatmadan önce ayak bakım kremi sürmektir.
  
 - Gündüzleri ewden çıkmadan önce ayaklarınıza güneş kremi sürün.Ewet yanlış duymadınız:) ayaklarınıza süreceğiniz  güneş kremi ayaklarınızın açıkta kalan kısımlarına güneşten koruyacak, ayaklarda oluşabilecek renk farklılıklarını engelleyecektir.
  
 - Bazı ayakkabılar,babetler ayakların daha çok terlemesine neden olurlar.Ayakkabınızı giymeden önce ayaklara biraz pudra süreeseniz engellemiş olursunuz.

 - Yorgun ayakların ilacı lawanta yağıdır. Bu yağ ile masaj ayaklarınıza çok iyi gelecektir.

  •   - Ayaklarınıza haftada bir bakım uygulayın. Benim bakımım: Ayağımı yıkayıp ayak peelingimi sürüp biraz masaj yaptıktan sonra ponza taşı ile özellikle sert yerleri owuyorum.Bol suyla duruladıktan sonra ayak bakım kremimi sürüyorum.


 Benim ayak bakımımda tercih ettiğim ürünlerin resimlerinide ekliyorum:) fiyatları da çok uygun we benim için yeterliler.

  Umarım faydalı bilgiler edinmişsinizdir.
  Tekrar görüşmek üzere...





  

  

1 yorum: