29 Aralık 2015 Salı

Bitenler, Favoriler, Yeni Cilt Bakım Rutinim ve Yorumlarım (Ürün İncelemesi)


Herkese Merhaba! Bir yazı düşünün içeriğinde bitenler,favoriler,ürün incelemeleri,yeni başlanılan ürünler ile ilgili yorumlar var. Şahsen böyle bir blog yazısı benim çok dikkatimi çekerdi:) İçinde belki  sizinde merak ettiğiniz,kullanmak istediğiniz/isteyeceğiniz ürünler olabilir. Hadi başlayalım!

1)Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli (Biten):Bu jel benim yıllardır kullandığım,memnun kaldığım bir temizleme ürünü. Karma ve yağlı ciltlere gözüm kapalı tavsiye ederim. Kurutmadan temizleyen nadir temizleyicilerden biri çünkü...

2)Bioderma Sebium Temizleme Jeli (Yeni Başlanılan): Peki Avene den bu kadar memnunken neden Bioderma ile değiştirdim? Çünkü kendime bioderma ağırlıklı bir bakım rutini oluşturdum ve ben her zaman "tek ürün/marka" kullanımından yanayım.(En azından temizleme-nemlendirme aynı marka olmalı) Durum böyle olunca jelimide bioderma ile değiştirdim. Önceleri her ne kadar "ya Avene daha mı iyiymiş" desemde cildim ürüne alıştıkça çok memnun kaldım. Ama yıkadıktan sonra cildimde kuruluk hissi bıraktığını belirtmek isterim. Şimdilik arkasından nemlendirici kullandığım için bir sıkıntı yok fakat yazın işler değişebilir.



3)Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleme Suyu(Biten): Bence en iyi makyaj çıkartıcı. Daha önce kullandığım makyaj temizleyicilerinde, makyajımı temizledikten sonra cildimi yıkadığımda göz altlarım siyah siyah oluyordu ama bu ürünle böyle bir sorun yaşamıyorum çünkü gerçekten makyaji çok iyi temizliyor. Kırmızı renkli olanı, hassas-normal ciltler için olmasına rağmen benim yağlı cildimde herhangi bir soruna, sivilceye neden olmadı.

4)Bioderma Sebium H2O Makyaj Temizleme Suyu(Yeni Başlanılan): Yeşil olan karma yağlı ciltler için uygun olduğundan bunu tercih ettim iyi ki öyle yapmışım daha çok memnun kaldım çünkü. Hatta bazı sabah veya akşamları cildimde makyaj yoksa yıkamak yerine sadece bu ürünle siliyorum(üşendiğimde:) )



5)Avene Cleanance Expert Krem(Biten): Bu ürün benim hiç mi hiç beğenmediğim bir ürün. Siyah nokta ve sivilceleri / orta ve hafif lekeleri gidermeyi vaad eden bir ürün. Şöyle söyleyeyim, eğer lekelerimi gidersin diye düşünüp alacaksanız hiç almayın çünkü lekeler üzerinde hiç bir etkisi yok, bu kadar netim! Nemlendirici gibi kullandım olmadı, lokal uyguladım olmadı. Bu ürün bir türlü hiçbir şeye yakışmadı ve işe yaramadı.

6) Bioderma Sebium Global Krem(Yeni Başlanılan): Aynı Avene nin vaad ettiklerini ediyor. Cilt pürüzsüzleştirici diyor etiketinde. Ne kadar iddialı değil mi? Peki gerçekten öyle mi? Aynen öyle!! Hem de bunu sadece 4-5 günde yaptı. O kadar çok memnunum ki... Sadece akşamları kullanıyorum. Sürdükten sonra ciltte aşırı derecede yanma gerçeklesiyor. Sanki yanık gibi kıpkırmızı bir görüntü oluşuyor ciltte. Korkmayın birkaç dakika sonra geçiyor. Tek olumsuz yorumum, artık olumlu mu olumsuz mu buna siz karar verin.Herhalde siyah nokta giderici ürünler olduğu için Avenede de yaşamıştım bu sorunu bunda da. Siyah noktalar(burun çevresi) tabir-i caizse pörtlüyor, küçük küçük bezecik gibi göze çok çarpıyor. Sıkmamak için kendinizi zor tutuyorsunuz. Sıkarsanız ne âla ama tam sıkamazsanız resmen yara oluyor ve günlerdir onun izinin geçmesini bekliyorsunuz bu konuda da bilgilendireyim istedim:)



7)Physcians Formula Mineral Wear Fondoten(Biten): Önceleri çok beğendiğim gün ortasına, sonuna doğru özellikle alında pul pul olan, çizgilere dolup onları açığa çıkartan bu üründen üzülerek vazgeçtim.Cilt birkaç saat sonra fondoteni sanki kusuyor.

8)Bioderma Sebium Al Correcteur Bakım Kremi(Yeni Başlanılan): Şimdi ne alaka diyeceksiniz, biri fondoten diğeri bakım kremi? Evet, bu renkli bir bakım kremi. Bunu sürdüğünüz anda pürüzleri kapatıyor, cilt tonunu eşitliyor ve ayrı bir şey kullanmaya gerek kalmıyor. Ben bunu ilk alırken fondoten gibi kullanırım diye düşünmüştüm, lekelerimi gidereceği aklımın ucundan bile geçmemişti!! Yazdan kalan, ne yaptıysam gideremediğim o sivilce lekelerim var ya artık yok gibiler. Ve çok çook kısa bir zamanda başardı bu ürün bunu. Kullanımı şöyle:

Üst kapağı açtığınızda yeşil rengindeki kremi sadece lokal olarak sorunlu, lekeli bölgeye uyguluyorsunuz.


Sonra kapağı çevirip renkli kremi de tüm cildinize sürüyorsunuz. Hem fondoten görevi yapıyor hem de çizgilere dolmadan, maske hissi vermeden; hem de lekelerinizi gideriyor. Ne kadar güzel değil mi??
Evet, özellikle t bölgesinde çok yağlanma,parlama yapıyor evet,sivilce yapabiliyor ama umrumda değil, o leke tedavisinin ne kadar zor olduğunu bilen bilir. Beni onlardan kurtardı yaa artık başımın tacıdır:) Tek renk seçeneği var. Rengi koyu gibi görünse de ciltle bütünleştiğinde o koyuluk gidiyor.Siz de hem fondoten gibi kullanayım hem de cildime bakım yapsın, lekelerimi gidersin diyorsanız mutlaka bir şans verin.

Benim yeni oluşturduğum cilt bakım rutinim ve yorumlarım böyleydi. Peki sizin cilt bakım rutininizde neler var? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. Ayrıca bu ürünlerle ilgili sorularınız varsa lütfen yorum olarak bırakın.
Yılın son yazısıydı bu. Umarım 2016 hepimize şans getirir:)

Tekrar görüşmek üzere Hoşcakalın...

3 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş canım zevkle okudum eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım begenmene sevindim:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil