12 Haziran 2015 Cuma

Avene Termal Su/ Thermal Spring Water #Ürün İncelemesi 1


   Herkese Merhabaa!!!
  
   Bugünkü ilk ürün inceleme konuğum, benimde cilt bakımımda sewerek kullandığım we en önemli cilt bakımı parçalarımdan biri olan , daha önceleri amaann! bildiğin su deyip geçtiğim:) kullandıktan sonra müptelası olduğum Avene Termal Su/Thermal Spring Water.
           Termal Su Nedir Ne işe yarar?
   Temel elementler içeriği bakımından zengin, bakteriyolojik açıdan saf kaynak suyudur. Ph değeri 7.5 olan termal su; cildin ferahlamasına,serinlenmesine,yatıştırmasına yardımcı olur we cildinizi güçlendirir.Cildinizde hissettiğiniz rahatsızlık,kaşıntı,kuruluk,batma gibi(gözlerde dahil) hislerde rahatlama sağlar.Cildi nemlendirme özelliğine sahiptir.Aşırı hassaslaşmış ciltlerde dahi kullanilabilir.

           Kullanım Alanları?
   *Güneşlendikten weya rüzgarli hawa nedeniyle oluşan gerginlik hissini yatıştırmaya,
  *Spordan sonra ferahlık hissi wermeye,
  * Tıraş, peeling,epilasyon we akne bakımlarından sonra
  * Bebeğiniz için pişiklerde,
  *Makyaj sabitlemek için,
  * Fırça-sünger ıslatmada
  * Cilt kızarıklıklarını yatıştırmada,

Nasıl Kullanılır?
   İhtiy duyulan bölgeye 1-2 püskürtme yeterlidir. Bir kaç saniye sonra elinizle tampon şeklinde ya da hawluyla bastırarak (silme degil) cilde yedirilir.

  Peki Ben Termal Suyu nerelerde we ne amaçla kullanıyorum?

  - Sıcaklarda ferahlamak istediğim her an püskürtüyorum cildime.
 - Dışarı çıkmadan, günes kremimi sürmeden önce
 -Her banyo we peeling sonrası
 -Siyah nokta bantlarını ıslattıgım termal su ile yapıştırıyorum.
 -Bazen de her cilt temizliği sonrası tonik amacıyla
 - Oğlumda da güwenle kullanıyorum.Pişik,yara,yanık ws gibi...

 Yani bu liste uzayıp gider aslında:) Ben Avene nin termal suyundan memnun olduğum için digerlerini deneme gereksinimi duymadım. 

    Fiyatları?
 Markasıyla değişiklik göstermek üzere,
  50 ml        10-13 tl arası
  150 ml     23-28 tl arası
 300 ml      30-35 tl arası

 Kısacası Bu çok amaçlı kullanılan termal sular mutlaka çantanizda bulunması gerekenlerden:)   


   Tekrar görüsmek üzere.......



  


11 yorum:

  1. merhaba cnm haria bir ürün yaz için vazgeçilmez ürün ilan ettim ben:) bu arada bloğuma beliyorum gfcden taibe alırsan sevinirim:) sende gfc ele

    YanıtlaSil
  2. Canim ben de La Roche Posay'in termal suyunu kullaniyorum, bu urunu de merak ediyorum uzun suredir en kisa zamanda denerim, sen de denemediysen La Roche Posay'in termal suyunu tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ewet bende cok onu cok merak ediyorum. Deneyebilirim neden olmasin:)

      Sil
  3. Bencede gerçekten başarılı seni de severek takil ediyorum gerçekten basarilarr

    YanıtlaSil